Hjälp till Evelina



Jag vet inte om det var det om manuell fokus du inte förstod, men i alla fall visade jag det på bilden.
Manuell fokus innebär att du ändrar fokusen själv. 
Först måste du ändra till manuell fokus (inringat på bilden), sedan snurrar du längst fram på objektivet.

Om du vill ändra slutar tiden kan du använda dig av läget TV.
Men vet du inte hur man gör med det än så måste du inte bry dig om det.
OM du ska ta bilder med långa slutar tider, funkar det bäst med stativ eller liknande.
Du kan googla om slutartid om du vill veta, för jag orkar inte ta det nu. :P


Och som jag sagt förut, använd gärna en extra lampa (fota i bra ljus). :)
/Sara

Kommentera inlägget?
Postat av: Anonym

Gud! Tackså HIMLA MYCKET!!!!!!



SHIT VAD SHYST! Jag hade ingenaning om att det gick! Gud vad snäll du är!!!!!



JAG BEUNDRAR DIN SNÄLLHET!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



KRAM!!!<3

2012-01-30 @ 20:17:29



Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-post: (bara vi ser den..)

Din bloggadress, hemsida:

Kommentera här:

RSS 2.0